П’ятниця 13.03.2020
- Опрацюй правило на с.100
- Користуючись зразком, обчисли приклади №3.
Понеділок 16.03.2020
Набуваємо досвіду
- Виконай завдання №1, 2 на сторінці 101.
- розв’яжи задачі №3 та №4.
- за бажанням виконай завдання №5 та №6.
---------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 17.03.2020
Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 11 до 20. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 2-го, бо 1 десяток уже повний, а окремі палички-одиниці ми беремо з другого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 20 до 1. Назви парні числа. Назви усі круглі числа у межах 100. (10,20,30,40,50,60,70,80,90,100)
- Виконай письмово завдання №1 та №3 на с. 102.
- Усно розв’яжи задачі №2 та №4.
- За бажанням виконай цікаві завдання №5 та завдання на кмітливість №1 та №2.
БАЖАЮ УСПІХУ!
---------------------------------------------------------------------------------
Середа 18.03.2020
Повторення і систематизація знань.
Розвивальні завдання.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 21 до 30. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 3-го, бо 2 десятки уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з третього десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 30 до 20. Назви "сусідів" числа 25. До числа 20 почергово додай 1, потім 20+2, 20+3 і т. д. до 20+9.
- Виконай дії, розшифруй слова:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
а г с о і т р н л
23 - 20 =..
35 - 30 = ..
68 - 60 = ..
44 - 40 = .. Відповідь:_________________
6-3=..
7+2=..
84-80=..
58-50=.. Відповідь: __________________
БАЖАЮ УСПІХУ!
---------------------------------------------------------------------------------
Увага!
Блог Резнікової Оксани Володимирівни
oksanarr.blogspot.com
Тут ви знайдете цікаві завдання з англійської мови
на час карантину.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Вітаю! Як справи?
Сьогодні п’ятниця 20.03.2020
Сьогодні п’ятниця 20.03.2020
І ось завдання на сьогодні:
Тема: Повторення і систематизація знань.
Розвивальні завдання.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 31 до 40. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 4-го, бо 3 десятки уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з четвертого десятка).
- Запиши числа у порядку збільшення та прочитай, яка гра на нас сьогодні чекає:
57 33 79 20 18 62 99 81 14
о т и к і р а н в
- Гра "Хто я?"
Серед чисел попереднього завдання відгадай число:
- це кругле число; (20)
- у цих числах рівна кількість десятків та одиниць (33,99)
- це числа другого десятка (14, 18)
- у цьому числі 5 десятків і 7 одиниць (57)
- сусіди цього числа 61 та 63 (62)
- якщо до цього числа додати 1, то отримаємо 8 десятків (79)
- назвіть найбільше число десятого десятка (99)
Фізкультхвилинка
Пригадай та проведи фізкультхвилинку, яку ми вивчили на уроці:
Раз, два - всі пірнаєм,
Три, чотири - виринаєм,
П’ять, шість - на воді кріпнуть крильця молоді,
Сім, вісім - що є сили всі до берега поплили,
Дев’ять, десять - обтрусились і за парти опустились.
2. Гра "Правда чи ні?"
16 - це 10+6, так чи ні?
14 - це 1+4, так чи ні?
17-7 = 10, так чи ні?
13-1=14, так чи ні?
45 - це 4 десятки і 5 одиниць, так чи ні?
2 десятки і 1 одиниця - це число 12, так чи ні?
67 - це 6 і 7, так чи ні?
29+1=40, так чи ні?
3. Гра "Рахуй точно!"
Пес, тигр, заєць, лисиця, пес, коза, заєць, тигр, корова, кіт, заєць, тигр, кіт, кіт, пес, корова, лисиця, тигр, коза, лисиця, пес, корова, заєць, пес, тигр.
Порахуй, скільки разів зустрічається кожне слово, та замалюй відповідну кількість клітинок у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХУ!
- Гра "Хто я?"
Серед чисел попереднього завдання відгадай число:
- це кругле число; (20)
- у цих числах рівна кількість десятків та одиниць (33,99)
- це числа другого десятка (14, 18)
- у цьому числі 5 десятків і 7 одиниць (57)
- сусіди цього числа 61 та 63 (62)
- якщо до цього числа додати 1, то отримаємо 8 десятків (79)
- назвіть найбільше число десятого десятка (99)
Фізкультхвилинка
Пригадай та проведи фізкультхвилинку, яку ми вивчили на уроці:
Раз, два - всі пірнаєм,
Три, чотири - виринаєм,
П’ять, шість - на воді кріпнуть крильця молоді,
Сім, вісім - що є сили всі до берега поплили,
Дев’ять, десять - обтрусились і за парти опустились.
16 - це 10+6, так чи ні?
14 - це 1+4, так чи ні?
17-7 = 10, так чи ні?
13-1=14, так чи ні?
45 - це 4 десятки і 5 одиниць, так чи ні?
2 десятки і 1 одиниця - це число 12, так чи ні?
67 - це 6 і 7, так чи ні?
29+1=40, так чи ні?
3. Гра "Рахуй точно!"
Пес, тигр, заєць, лисиця, пес, коза, заєць, тигр, корова, кіт, заєць, тигр, кіт, кіт, пес, корова, лисиця, тигр, коза, лисиця, пес, корова, заєць, пес, тигр.
Порахуй, скільки разів зустрічається кожне слово, та замалюй відповідну кількість клітинок у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Понеділок 30.03.2020
Подорож до міста "Величини".
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 41 до 50. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 5-го, бо 4 десятки уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з п’ятого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 50 до 40. Назви "сусідів" числа 49. До числа 40 по черзі додай 1, потім 20+2, 20+3 і т. д. до 20+9.
- Усно порівняй числа, назви вголос (більще чи менше): 74...70, 53...55, 9...90, 100...65, 73...17, 9...93, 12...100.
- Далі попрацюємо з лінійкою. Пригадай, навіщо нам потрібна лінійка?
- Розглянь на с. 103 підручника предмети, якими можна вимірювати довжину предметів, прочитай їх назви.
- Перевір, чи правильно виміряли довжину огірків на малюнку у підручнику.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Пригадай! Для вимірювання довжини використовуємо такі одиниці довжини:
- сантиметр (см)
- дециметр (1 дм=10 см)
- метр (1м= 100см, 1м=10дм)
- Письмово виконай завдання №1, №2, та №3 зі с.103.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Пригадай! Для вимірювання довжини використовуємо такі одиниці довжини:
- сантиметр (см)
- дециметр (1 дм=10 см)
- метр (1м= 100см, 1м=10дм)
- Письмово виконай завдання №1, №2, та №3 зі с.103.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Вівторок 31.03.2020
Тема: Дії з іменованими числами та їх порівняння.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 51 до 60. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 6-го, бо 5 десятків уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з шостого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 60 до 50. Назви "сусідів" числа 54. До числа 50 по черзі додай 1, потім 50+2, 50+3 і т. д. до 50+9.
- Усно порівняй числа, назви вголос (більше чи менше):
1 см...1 дм 1 дм...1 м 1 дм... 10см
1м...100см 1м ...10 дм 19 см... 1дм 8 см
- Далі попрацюємо з підручником (с.104).
- Завдання 1. Порівняй значення довжин (усно).
- Завдання 2, 3 виконай письмово у зошит. Будь уважний! сантиметри додавай до сантиметрів, дециметри до дециметрів. Віднімай так само.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Виконай завдання №4 письмово у зошит.
- Завдання №5. З допомогою лінійки визнач, яка зі сторін кожного многокутника найдовша?
БАЖАЮ УСПІХУ!
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Виконай завдання №4 письмово у зошит.
- Завдання №5. З допомогою лінійки визнач, яка зі сторін кожного многокутника найдовша?
БАЖАЮ УСПІХУ!
Середа 01.04.2020
Тема: Маса. Одиниці маси.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 61 до 70. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 7-го, бо 6 десятків уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з сьомого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 70 до 60. Назви "сусідів" числа 49. Назви парні числа від 60 до 70.
- Розглянь малюнки на с.105. розкажи, що ти бачиш. Де ти міг бачити подібні ситуації?
- Запам’ятай! Масу предметів вимірюють за допомогою терезів. одиниця маси: 1 кілограм (1 кг)
- Усно виконай завдання № 1, 2. Назви покази терезів.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Розв’яжи задачі №3 та №4 письмово. Знайди масу предметів та запиши приклади у зошит.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Розв’яжи задачі №3 та №4 письмово. Знайди масу предметів та запиши приклади у зошит.
П’ятниця 03.04.2020
Тема: Дії з іменованими числами та їх порівняння.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 71 до 80. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 8-го, бо 7 десятків уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з восьмого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 80 до 70. Назви "сусідів" числа 71. Назви непарні числа від 70 до 80.
- Усно! Доповни кожне з чисел до 10, тобто яке число треба додати до поданого, щоб стало 10:
5+...=10 4+...=10 1+...=10
7+...=10 8+...=10 3+...=10
- Розглянь малюнок на с.106. Розкажи, що ти бачиш. Порівняй масу яблук.
- Усно виконай завдання № 1, 2, 3.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Письмово виконай завдання № 4, №5. Пам’ятай! Одиниці додають до одиниць, десятки - до десятків.
- За бажанням виконай завдання №7 та №6.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги -
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком -
із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятках,
Випростали добре спини
І звели лопатки.
- Письмово виконай завдання № 4, №5. Пам’ятай! Одиниці додають до одиниць, десятки - до десятків.
- За бажанням виконай завдання №7 та №6.
Понеділок 06.04.2020
Тема: Місткість. Одиниці місткості.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 81 до 90. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 9-го, бо 8 десятків уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з дев’ятого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 90 до 80. Назви "сусідів" числа 82. Назви непарні числа від 80 до 90.
- Усно! Доповни:
10 - це 5 і... 10 - це 4 і ... 10 - це 1 і...
10 - це 3 і... 10 - це 8 і... 10 - це 6 і...
- Розглянь малюнок на с.107. Розкажи, що ти бачиш. Назви, яка місткість кожної посудини.
- ЗАПАМ’ЯТАЙ! Одиниця місткості - 1 літр.
- Усно виконай завдання № 1, 2, 3, 4 з підручника на с.107.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Кіт збирався до роботи, (потягнутись)
Та завадили турботи: (розвести руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показати "хвіст")
Накрутити вуса, (показати "вуса")
Почесати живота (погладити живіт)
І помити писок. (Показати, як котик умивається)
Цілий день такі турботи, (Загинати пальці)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою)
- Письмово виконай завдання:
26+3= 67-4= 42+5= 86-5=
26+30= 67-40= 42+50= 86-50=
БАЖАЮ УСПІХУ!
10 - це 3 і... 10 - це 8 і... 10 - це 6 і...
Кіт збирався до роботи, (потягнутись)
Та завадили турботи: (розвести руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показати "хвіст")
Накрутити вуса, (показати "вуса")
Почесати живота (погладити живіт)
І помити писок. (Показати, як котик умивається)
Цілий день такі турботи, (Загинати пальці)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою)
- Письмово виконай завдання:
26+3= 67-4= 42+5= 86-5=
26+30= 67-40= 42+50= 86-50=
БАЖАЮ УСПІХУ!
Вівторок 07.04.2020
Тема: Дії з іменованими числами та їх порівняння.
- Каліграфічна хвилинка. У новому рядку зошита каліграфічно запиши числа від 91 до 100. Олівцем підкресли цифру, що позначає десятки. До якого десятка належать записані числа? (До 10-го, бо 9 десятків уже повні, а окремі палички-одиниці ми беремо з десятого десятка).
- Усна лічба. Усно порахуй від 100 до 90. Назви "сусідів" числа 99. Назви парні числа від 90 до 100.
- Сьогодні працюємо на с. 108 підручника.
- Порівняй, місткість якого відра більша? менша?
- Виконай письмово завдання №1 та №2 у зошиті.
-
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Кіт збирався до роботи, (потягнутись)
Та завадили турботи: (розвести руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показати "хвіст")
Накрутити вуса, (показати "вуса")
Почесати живота (погладити живіт)
І помити писок. (Показати, як котик умивається)
Цілий день такі турботи, (Загинати пальці)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою)
- Письмово виконай завдання №3 та №4 зі с.108.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Кіт збирався до роботи, (потягнутись)
Та завадили турботи: (розвести руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показати "хвіст")
Накрутити вуса, (показати "вуса")
Почесати живота (погладити живіт)
І помити писок. (Показати, як котик умивається)
Цілий день такі турботи, (Загинати пальці)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою)
- Письмово виконай завдання №3 та №4 зі с.108.
-------------------------------------------------------------------------------
Тема: Вартість. Одиниці вартості.
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита парні числа від 2 до 20. До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Усно порахуй десятками від 10 до 100. Назви "сусідів" числа 87.
- Пригадай, коли ти був у магазині. Що ви купували? Скільки коштував товар?
- Запам’ятай! Усі товари мають вартість.
- Одиниці вартості: гривня, копійка.
- Сьогодні працюємо на с. 109 підручника.
- Розглянь малюнки вгорі сторінки. Це купюри та монети. Назви їх. Які ще купюри ти бачив у гаманці у мами чи бабусі? Назви їх.
- Виконай завдання №1, №2 та №4.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Кіт збирався до роботи, (потягнутись)
Та завадили турботи: (розвести руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показати "хвіст")
Накрутити вуса, (показати "вуса")
Почесати живота (погладити живіт)
І помити писок. (Показати, як котик умивається)
Цілий день такі турботи, (Загинати пальці)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою)
- Виконай цікаві завдання на сторінці 36 друкованого зошита.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Кіт збирався до роботи, (потягнутись)
Та завадили турботи: (розвести руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показати "хвіст")
Накрутити вуса, (показати "вуса")
Почесати живота (погладити живіт)
І помити писок. (Показати, як котик умивається)
Цілий день такі турботи, (Загинати пальці)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою)
- Виконай цікаві завдання на сторінці 36 друкованого зошита.
Тема: Дії з іменованими числами та їх порівняння. (с.110)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 5 (15, 25, 35...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба.
Обчисли ланцюжок:
18-10=...-5=...+10=...+1=...-4=...
Сьогодні ми будемо додавати та віднімати одиниці вартості.
1. Розглянь малюнки вгорі на с.110. Розкажи, що тут зображено. Подумай, яка вартість чаю та тістечка?
2.Письмово обчисли приклади №1.
3. Усно виконай завдання №2 та№3.
Фізкультхвилинка (виконай разом з дорослими):
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби 4 кроки.
Вище руки підніміть,
А тепер їх опустіть.
Плигніть, діти, кілька раз,
За роботу, все гаразд!
- Письмово виконай завдання №5 зі сторінки 110 підручника.
- За бажанням виконай завдання №7.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби 4 кроки.
Вище руки підніміть,
А тепер їх опустіть.
Плигніть, діти, кілька раз,
За роботу, все гаразд!
- Письмово виконай завдання №5 зі сторінки 110 підручника.
- За бажанням виконай завдання №7.
Тема: Час. Одиниці часу. (с. 111)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 1 (11, 21, 31...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Віршовані задачі.
1. Вісім сов і два сичі. Скільки разом? Полічи.
2. Посадив ведмідь в лісочку 6 берізок, 3 дубочки.
Рахувати сам не вмів, і зозулю попросив.
Почала влна літати, почала вона кувати,
Та не може полічить, ану ж ви допоможіть!
3. Киця Мура на всі ніжки взула шовкові панчішки.
Та одна десь загубилась, скільки в киці залишилось?
Сьогодні ми повторимо одиниці часу.
Пригадай!
1 доба = 24 години (ранок, день, вечір, ніч)
1 тиждень = 7діб
1 місяць = 30 або 31 доба
1. Усно виконай завдання №1, 2, 3 зі с.111 підручника.
Фізкультхвилинка
Буратіно потягнувся,
раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторони розвів,
Мабуть ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки стати.
- Письмово виконай завдання №4, 5, та 6 зі сторінки 111 підручника.
- За бажанням виконай цікаві завдання на с.37 друкованого зошита.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Буратіно потягнувся,
раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторони розвів,
Мабуть ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки стати.
- Письмово виконай завдання №4, 5, та 6 зі сторінки 111 підручника.
- За бажанням виконай цікаві завдання на с.37 друкованого зошита.
Тема: Повторення та узагальнення знань. Розвивальні завдання. (с. 112)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 3 (13, 23, 33...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Назви швидко:
2 дес. + 5 од.=... 3 дес. + 7 од. =... 7 дес. + 6 од =...
4 дес. + 2 од.=... 2 дес. + 1 од.=... 8 дес. + 1 дес.=...
Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал та будемо виконувати цікаві завдання зі с.112 підручника.
1. Усно виконай завдання № 2 зі с.112 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та проведи фізкультхвилинку "Веселі звірятка"
Письмово виконай завдання № 1,3 зі сторінки 112 підручника.
- За бажанням виконай цікаві завдання на кмітливість № 1, 2, 3 у нижній частині сторінки 112.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та проведи фізкультхвилинку "Веселі звірятка"
Письмово виконай завдання № 1,3 зі сторінки 112 підручника.
- За бажанням виконай цікаві завдання на кмітливість № 1, 2, 3 у нижній частині сторінки 112.
Тема: Дії та їх компоненти (с. 113)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 4 (14, 24, 34...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. У кожній групі назви числа в порядку зростання:
77, 87, 57, 85 56, 89, 65, 96
67, 78, 57, 75 86, 81, 65, 68
Сьогодні ми пригадаємо назви чисел при додаванні та відніманні.
ПРИГАДАЙ!
При додаванні числа називають так:
Перший доданок + другий доданок = сума
При відніманні числа називають так:
Зменшуване - від’ємник = різниця
1. Усно виконай завдання № 1 зі с.113 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та проведи фізкультхвилинку "Веселі звірятка"
2. Письмово виконай завдання № 3 зі сторінки 113 підручника.
- За бажанням виконай цікаве завдання № 4.
- За бажанням виконай цікаві завдання 1, 2, 3 на сторінці 38 друкованого зошита.
БАЖАЮ ТОБІ УСПІХУ!
67, 78, 57, 75 86, 81, 65, 68
ПРИГАДАЙ!
При додаванні числа називають так:
Перший доданок + другий доданок = сума
При відніманні числа називають так:
Зменшуване - від’ємник = різниця
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та проведи фізкультхвилинку "Веселі звірятка"
2. Письмово виконай завдання № 3 зі сторінки 113 підручника.
- За бажанням виконай цікаве завдання № 4.
- За бажанням виконай цікаві завдання 1, 2, 3 на сторінці 38 друкованого зошита.
П’ятниця 17.04.2020
Тема: Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. (с. 113)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 6 (16, 26, 36...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Обчисли кругові приклади:
40 - 10 → ? + 30 → ? - 10
↑ ↓
? - 40 ? + 30
↑ ↓
? + 70 ← ? - 50 ← ? - 20
ПРИГАДАЙ, як називаються числа при додаванні (доданок, доданок, сума).
1. Письмово виконай завдання № 5 зі с.113 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та проведи фізкультхвилинку "Веселі звірятка"
Сьогодні ми будемо вчитися визначати, яке з тверджень істинне (правильне), а яке хибне (неправильне).
2. Усно виконай завдання № 6 зі сторінки 113 підручника.
3. Розглянь малюнок завдання №4.
- Як би ти назвав цю фігуру? (ламана лінія).
- Скільки ланок має ця ламана? (4)
- Виміряй довжину кожної ланки ламаної та запиши у зошит.
- Знайди довжину усієї ламаної. Для цього додай довжини усіх ланок ламаної.
- За бажанням виконай цікаві завдання 4, 5 на сторінці 38 друкованого зошита.
БАЖАЮ ТОБІ УСПІХУ!
ПРИГАДАЙ, як називаються числа при додаванні (доданок, доданок, сума).
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та проведи фізкультхвилинку "Веселі звірятка"
Сьогодні ми будемо вчитися визначати, яке з тверджень істинне (правильне), а яке хибне (неправильне).
2. Усно виконай завдання № 6 зі сторінки 113 підручника.
3. Розглянь малюнок завдання №4.
- Як би ти назвав цю фігуру? (ламана лінія).
- Скільки ланок має ця ламана? (4)
- Виміряй довжину кожної ланки ламаної та запиши у зошит.
- Знайди довжину усієї ламаної. Для цього додай довжини усіх ланок ламаної.
- За бажанням виконай цікаві завдання 4, 5 на сторінці 38 друкованого зошита.
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 21.04.2020
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Тема: Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. (с. 114)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 7 (17, 27, 37...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Продовж ряд чисел:
11, 12, 13, ..., ..., ...
10, 9, 8, ..., ..., ...
13, 23, 33, ..., ..., ...
34, 44, 54, ..., ..., ...
100, 99, 98, ..., ..., ...
11, 22, 33, ..., ..., ...
1. Письмово виконай завдання № 1 зі с.114 підручника.
2. Усно виконай завдання №2, 3, 4
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
КРОКОМ РУШ - Baby Shark Українською - Дитячі Пісні - З Любов'ю до Дітей - YouTube
За бажанням виконай цікаві завдання 5, 7 зі сторінки 114 підручника.
БАЖАЮ УСПІХУ!
2. Усно виконай завдання №2, 3, 4
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
За бажанням виконай цікаві завдання 5, 7 зі сторінки 114 підручника.
БАЖАЮ УСПІХУ!
Середа 22.04.2020
Тема: Нерівності. Числовий промінь.
Робота з даними. (с. 115)
Робота з даними. (с. 115)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 8 (18, 28, 38...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Гра "Рахуй швидко!":
5+5= 50+10= 60+8= 25+5=
40+5= 30-10= 50-20= 40-10=
60-10= 70-30=
1. Усно виконай завдання № 2, 3, 5 зі с. 115 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай завдання № 1 та №4 зі с. 115.
За бажанням виконай цікаве завдання (практична робота)
зі сторінки 115 підручника.
БАЖАЮ УСПІХУ!
40+5= 30-10= 50-20= 40-10=
60-10= 70-30=
1. Усно виконай завдання № 2, 3, 5 зі с. 115 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай завдання № 1 та №4 зі с. 115.
За бажанням виконай цікаве завдання (практична робота)
зі сторінки 115 підручника.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 27.04.2020
Тема: Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності (с. 116)
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай та каліграфічно запиши у новому рядку зошита усі двоцифрові числа, які закінчуються цифрою 9 (19, 29, 39...). До яких десятків вони належать?
- Усна лічба. Задачі-вірші:
Бабуся Оля у печі випікала калачі -
6 спекла, 4 з’їли. Скільки залишили?
Зайченята на городі урожай збирали.
Тут 4, а там 5. Нумо моркву рахувать.
10 жовтих каченят стали дружно в один ряд:
8 побігло купатись. Скільки залишилось гратись?
6 машинок у Мишка, 2 машинки у Сашка.
Підкажіть, будь ласка, їм, скільки машинок у них?
1. Усно виконай задачу зі с. 116 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай завдання № 1 зі с. 116.
3. Пропоную тобі стати учителем. Марійка виконувала завдання № 3 зі с. 116. Перевір, чи правильно дівчинка виконала це завдання. Якщо є помилки, виправ.
БАЖАЮ УСПІХУ!
6 спекла, 4 з’їли. Скільки залишили?
Зайченята на городі урожай збирали.
Тут 4, а там 5. Нумо моркву рахувать.
10 жовтих каченят стали дружно в один ряд:
8 побігло купатись. Скільки залишилось гратись?
6 машинок у Мишка, 2 машинки у Сашка.
Підкажіть, будь ласка, їм, скільки машинок у них?
1. Усно виконай задачу зі с. 116 підручника.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай завдання № 1 зі с. 116.
3. Пропоную тобі стати учителем. Марійка виконувала завдання № 3 зі с. 116. Перевір, чи правильно дівчинка виконала це завдання. Якщо є помилки, виправ.
Середа 29.04.2020
Тема: Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. (117)
- Каліграфічна хвилинка. Назви числа.
25 67 29 15 47 82 97 35 67 15 88 64 27 64 28
Випиши числа третього десятка. Які ще числа належать до третього десятка? Також запиши їх у рядочку.
- Усна лічба. Гра "Математичний ланцюжок"
46 - 4 + 7 - 20 + 1 + 45 - 4 + 10 - 30 + 9 - 60 =
1. Розглянь завдання 1 на с.117. Це числовий промінь. Користуючись числовим променем, УСНО знайди числа-відповіді до прикладів: 5-3 7-7 50-40 48-40 Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай завдання № 4 зі с. 117.
3. Усно виконай завдання №5. Уважно розглянь фігури. З яких фігур складено квадрат?
БАЖАЮ УСПІХУ!
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай завдання № 4 зі с. 117.
3. Усно виконай завдання №5. Уважно розглянь фігури. З яких фігур складено квадрат?
-------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 04.05.2020
Тема: Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. (с. 118)
- Усна лічба. Гра "Квіти"
96 - 90 + 40 - 1 - 5 + 30 =
14 + 5 - 10 + 70 + 1 - 40 =
14 + 5 - 10 + 70 + 1 - 40 =
- Каліграфічна хвилинка. Назви числа, які ти отримав при лічбі у грі "Квіти" та каліграфічно їх запиши у новому рядку зошита (по піврядка кожного числа).
1. Уяви себе власником магазину велосипедів. У твоєму веломагазині сучасні, нові велосипеди, які подобаються усім дітлахам. Розв’яжи задачу №1 зі с.118 про велосипеди.
2. За бажанням виконай задачу №2.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
3. Прочитай числа у завданні №4. Назви їх, починаючи з найменшого, закінчивши найбільшим (за зростанням).
4. Письмово виконай завдання №5.
5. За бажанням виконай цікаве завдання №6
БАЖАЮ УСПІХУ!
2. За бажанням виконай задачу №2.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
3. Прочитай числа у завданні №4. Назви їх, починаючи з найменшого, закінчивши найбільшим (за зростанням).
4. Письмово виконай завдання №5.
5. За бажанням виконай цікаве завдання №6
5. За бажанням виконай цікаве завдання №6
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 06.05.2020
Тема: Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. (с. 119)
- Усна лічба. Гра "Сходинки" (назви числа у порядку зростання):
35 23 12 27
62 34 67 42
56 26 71 73
82 23 76 92
56 78 95 27
- Каліграфічна хвилинка. Ще раз уважно подивись на числа у попередньому завданні. Назви числа, які повторюються та каліграфічно їх запиши у новому рядку зошита (кожне число - тричі.)
1. Розглянь геометричні фігури на с. 119 (завдання №1) та назви їх. За потреби звернись на форзац 1 (на початку підручника).
- На які групи їх можна розбити? (За кольором: жовті, зелені, сині; за формою: циліндри, куби)
2. Розв’яжи задачі №2 та №3
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
3. Письмово обчисли значення виразів у завданні №4.
4. За бажанням виконай цікаві завдання №5.
БАЖАЮ УСПІХУ!
1. Розглянь геометричні фігури на с. 119 (завдання №1) та назви їх. За потреби звернись на форзац 1 (на початку підручника).
- На які групи їх можна розбити? (За кольором: жовті, зелені, сині; за формою: циліндри, куби)
2. Розв’яжи задачі №2 та №3
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
3. Письмово обчисли значення виразів у завданні №4.
4. За бажанням виконай цікаві завдання №5.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 12.05.2020
Тема: Плоскі геометричні фігури. Задачі. (с. 120)
- Усна лічба. Назви пропущене число:
5 + * = 9 * + 4 = 7 8 - * = 5
* + 3 = 10 * + 5 = 7 4 + * = 9
2 + * = 7 10 - * = 8 3 + * = 10
Усно виконай завдання №4 та №5 зі с.120 підручника.
* + 3 = 10 * + 5 = 7 4 + * = 9
2 + * = 7 10 - * = 8 3 + * = 10
Усно виконай завдання №4 та №5 зі с.120 підручника.
- Каліграфічна хвилинка. З кожної пари чисел запиши більше число:
12 і 84, 56 і 78, 23 і 89, 45 і 20, 68 і 54, 30 і 24, 24 і 78, 12 і 10.
1. Розглянь геометричні фігури на с. 120 (завдання №6) та назви їх. За потреби звернись на форзац 1 (на початку підручника).
- Які фігури лежать у квадраті?
- Які фігури перетинають квадрат?
- Які фігури лежать поза квадратом?
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово обчисли значення виразів (завдання №3).
3. Розв’яжи задачі №7, 8.
4. За бажанням виконай цікаві завдання №1 та №2.
БАЖАЮ УСПІХУ!
1. Розглянь геометричні фігури на с. 120 (завдання №6) та назви їх. За потреби звернись на форзац 1 (на початку підручника).
- Які фігури лежать у квадраті?
- Які фігури перетинають квадрат?
- Які фігури лежать поза квадратом?
- Які фігури перетинають квадрат?
- Які фігури лежать поза квадратом?
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово обчисли значення виразів (завдання №3).
3. Розв’яжи задачі №7, 8.
3. Розв’яжи задачі №7, 8.
4. За бажанням виконай цікаві завдання №1 та №2.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
П’ятниця 15.05.2020
Тема: Моделі до задач. Порівняння чисел (с. 121)
- Усна лічба. Гра "Рахую швидко":
13 + 2 = 24 + 3 = 36 + 4 = 42 + 10 =
13 - 2 = 24 - 3 = 36 - 4 = 42 - 10 =
Усно виконай завдання №4 та №5 зі с.120 підручника.
13 + 2 = 24 + 3 = 36 + 4 = 42 + 10 =
13 - 2 = 24 - 3 = 36 - 4 = 42 - 10 =
Усно виконай завдання №4 та №5 зі с.120 підручника.
- Каліграфічна хвилинка. З кожної пари чисел запиши менше число:
12 і 84, 56 і 78, 23 і 89, 45 і 20, 68 і 54, 30 і 24, 24 і 78, 12 і 10.
1. (Усно) Прочитай задачі №1 та №2. Подумай, якою дією треба розв’язувати кожну задачу. Яка модель відповідає кожній задачі?
2. Розглянь модель задачі №3. Придумай та розв’яжи задачу за цією моделлю.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
3. Письмово обчисли, хто більше спіймав риби (завдання №5).
БАЖАЮ УСПІХУ!
1. (Усно) Прочитай задачі №1 та №2. Подумай, якою дією треба розв’язувати кожну задачу. Яка модель відповідає кожній задачі?
2. Розглянь модель задачі №3. Придумай та розв’яжи задачу за цією моделлю.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
3. Письмово обчисли, хто більше спіймав риби (завдання №5).
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 19.05.2020
Тема: Моделі до задач. Дії з іменованими числами
(с. 121)
- Усна лічба. Завдання №1
Назви числа, зашифровані в кожній кульці.
- Каліграфічна хвилинка.
- Каліграфічно запиши розшифровані тобою числа з кульок (завдання №1)
1. Розв’яжи задачу №2. Модель до задачі допоможе тобі в цьому.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай дії з іменованими числами (завдання №4).
БАЖАЮ УСПІХУ!
1. Розв’яжи задачу №2. Модель до задачі допоможе тобі в цьому.
Фізкультхвилинка
Перейди за посиланням та виконай фізкультхвилинку
2. Письмово виконай дії з іменованими числами (завдання №4).
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 26.05.2020
Тема: Міркуй. Розв’язуй. Зростай.
Любий першокласнику!
Ось і завершується навчальний рік. Сьогодні ми з тобою перегортаємо останню сторінку нашого підручника з математики. Протягом року ти старанно працював, навчився рахувати, розв’язувати приклади і задачі, відкрив для себе багато нового.
Сьогодні я пропоную тобі цікаві математичні завдання на кмітливість. (с. 123)
Усі завдання мають якусь "хитринку", тому будь уважний!
БАЖАЮ УСПІХУ!
Усі завдання мають якусь "хитринку", тому будь уважний!
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Комментариев нет:
Отправить комментарий