Понеділок 16.03.2020
Досліджуємо земну поверхню.
- Розглянь ілюстрації на с.84 підручника.
- Подумай і дай відповіді на питання.
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.22.
---------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 17.03.2020
Досліджуємо земну поверхню.
- Разом з дорослими проведи дослідження, користуючись інструкцією на с.85 підручника.
- Спробуй пояснити, що відбувається.
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.23.
---------------------------------------------------------------------------------
Середа 18.03.2020
Які ознаки живих організмів?
- Розглянь малюнки на с.86 підручника та поясни, що сталося.
- Разом з дорослими прочитай, які ознаки мають усі живі організми, - це сторінка 87 підручника.
- Розглянь малюнок на с.87 та спробуй пояснити, чи рибки - це живі організми? Що потрібно рибкам у акваріумі для життя? А чи потрібно це все березі? котикові?
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.24 у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХУ!
---------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 30.03.2020
Акваріум
- Розглянь малюнки на с.87 підручника та пригадай, які ознаки мають живі організми.
- З допомогою дорослих та користуючись малюнком, визнач, яка температура води в акваріумі.
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.25 у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХУ!
---------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 31.03.2020
Різноманітний світ рослин
- Чи знаєш ти казку про Дюймовочку? Пригадай або прочитай з батьками, як з’явилась на світ ця казкова дівчинка.
- Тепер розкажи це сестричці або братику. Тобі допоможуть у цьому малюнки на с.88.
- З допомогою дорослих та користуючись малюнком на с.88 спробуй пояснити, що трапилося з рослинкою? Чому?
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.26 у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХУ!
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Середа 01.04.2020
Що потрібно рослинам?
- Пограємо в гру "Я знаю 5..."
Я знаю 5 назв дерев: каштан, ......
Я знаю 5 назв кущів: Смородина, .....
Я знаю 5 назв квітів: тюльпан, ..., ....
- Тепер розглянь малюнок на с. 89 та скажи, які умови потрібні для розвитку рослин. (світло, тепло, вода, повітря, грунт, добрива).
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.27 у зошиті.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 06.04.2020
Кімнатні рослини
- -Чи є рослини у тебе в кімнаті? Назви їх.
- Розглянь малюнки рослин у підручнику на с.90. Назви відомі тобі рослини. Спитай у дорослих назви невідомих тобі рослин.
- Де ростуть такі рослини? Подумай, чому їх називають кімнатними.
Розглянь малюнки на с. 90 (у нижній частині сторінки) і склади правила догляду за кімнатними рослинами.
- Чому потрібно доглядати за кімнатними рослинами?
- Чи доглядаєш ти за якою-небудь кімнатною рослиною? Якщо ні - спробуй це робити.
Перейди за посиланням та виконай руханку
ТУК-ТУК-ТУК
- Руханка для дітей - ТУК-ТУК - Дитячі Пісні - Гурт Twice і ютуб канал З Любов'ю до Дітей - YouTube
- Виконай цікаве завдання №1 у зошиті на с.28 у зошиті.
Зверни увагу, чи усі рослини мають квіти, листочки?
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 07.04.2020
Кімнатні рослини
- Подумай, чи усім кімнатним рослинам потрібна однакова кількість сонця, води?
- Чи усі кімнатні рослини цвітуть?
- Сьогодні ми будемо працювати на с.91 підручника.
- Розглянь малюнки, що означають умовні позначки біля кожної рослини.
Зроби висновок. Чи однакові умови догляду за рослинами?
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання №2 та №3 у зошиті на с.28.
Зверни увагу, чи усі рослини мають квіти, листочки?
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 08.04.2020
Зима чи весна?
- Відгадай загадку:
Тане сніжок, оживає лужок,
День прибуває. Коли це буває?
Прочитай у підручнику на с.92 цікаві вислови про весну.
- Що відбувається з природою?
- Поясни, для чого потрібні такі речі на прогулянці?
Вийди на подвір’я, розглянь, які зміни відбулися з приходом весни?
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаве завдання у зошиті на с.29.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 13.04.2020
Що змінюється навесні?
- Перейди за посиланням та переглянь відео.
- Що змінилося у природі з приходом весни?
- Ознаки весни (презентація по предмету "Природознавство") - YouTube
1. Розглянь малюнок у підручнику на с.93.
Знайди помилки, які допустив художник.
Знайди помилки, які допустив художник.
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Переглянь малюнки у нижній частині сторінки 93.
- Чи можна так робити? Склади правила поведінки серед природи.
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.31.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 15.04.2020
Які бувають тварини? (с. 94)
1. Перейди за посиланням та переглянь відео
Урок 31 Природознавство 1 клас. Якими бувають тварини? - YouTube
2. Розглянь ілюстрації у підручнику на с.94.
Вибери для них підписи.
- Пригадай та назви кілька тварин кожної групи:
Птахи - ...
Риби - ...
Звірі - ...
Комахи -...
Урок 31 Природознавство 1 клас. Якими бувають тварини? - YouTube
2. Розглянь ілюстрації у підручнику на с.94.
Вибери для них підписи.
- Пригадай та назви кілька тварин кожної групи:
Птахи - ...
Риби - ...
Звірі - ...
Комахи -...
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.32.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 21.04.2020
Свійські та дикі тварини (с. 95)
1. Перейди за посиланнями та переглянь відео про свійських тварин.
Свійські тварини | Мультики для дітей українською| Мультсеріал для малюків - YouTube
Свійські тварини. Тата, мами, малюки. Картинки тварин. Звуки тварин. - YouTube
- Чому цих тварин називають свійськими?
-Яку користь приносять свійські тварини?
- Назви свійських тварин, яких ви тримаєте вдома.
2. Перейди за посиланнями та переглянь відео про диких тварин.
Вчимо тварин (дикі тварини) - мультики українсьою мовою пізнавальне відео для дітей - YouTube
Дикі тварини. Тварини та їх дитинчата. Тата, мами, малюки. - YouTube
- Де мешкають дикі тварини?
- Чи доглядають за ними люди?
Свійські тварини | Мультики для дітей українською| Мультсеріал для малюків - YouTube
Свійські тварини. Тата, мами, малюки. Картинки тварин. Звуки тварин. - YouTube
- Чому цих тварин називають свійськими?
-Яку користь приносять свійські тварини?
- Назви свійських тварин, яких ви тримаєте вдома.
2. Перейди за посиланнями та переглянь відео про диких тварин.
Вчимо тварин (дикі тварини) - мультики українсьою мовою пізнавальне відео для дітей - YouTube
Дикі тварини. Тварини та їх дитинчата. Тата, мами, малюки. - YouTube
- Де мешкають дикі тварини?
- Чи доглядають за ними люди?
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.33.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 22.04.2020
Домашні улюбленці (с. 96)
1. - Хто такі домашні улюбленці?
- Чому їх так називають?
- Чи є у тебе домашній улюбленець?
2. Перейди за посиланням та переглянь відео
про домашніх улюбленців.
Урок 37 Природознавство 1 клас. Які в тебе домашні улюбленці? - YouTube
- Які домашні улюбленці згадуються в цьому відео?
- Чому потрібно доглядати за домашніми улюбленцями?
- Чому їх так називають?
- Чи є у тебе домашній улюбленець?
2. Перейди за посиланням та переглянь відео
про домашніх улюбленців.
Урок 37 Природознавство 1 клас. Які в тебе домашні улюбленці? - YouTube
- Які домашні улюбленці згадуються в цьому відео?
- Чому потрібно доглядати за домашніми улюбленцями?
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.34.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
2. Якщо у тебе є можливість, перейди за QR-кодом (с.99) та переглянь відео. Яких тварин ти впізнав за тінями?
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Природа - це Сонце, повітря, вода, тварини, рослини,
каміння, грунт. Природа дарує нам життя.
3. На с. 101 (внизу сторінки) розглянь малюнки-схеми. Подумай та назви предмет у порожньому кружечку.
- Чому ти так вважаєш?
- Порівняй зображення на малюнках (водойма і пустеля).
- Чому в пустелі мало рослин і тварин?
-------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 27.04.2020
Спостерігаємо за домашніми улюбленцями (с. 97)
1. За бажанням намалюй або зліпи тваринку, яка тобі подобається або про яку ти мрієш. (зразок дивись на с. 97 підручника).
2. Поспостерігай за домашнім улюбленцем.
-Який характер у тваринки?
-Коли та як спить?
-Що любить їсти?
2. Поспостерігай за домашнім улюбленцем.
-Який характер у тваринки?
-Коли та як спить?
-Що любить їсти?
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.35.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 29.04.2020
Я покажу цікавий світ тварин (с. 98-99)
1. Перейди за посиланням, переглянь мультфільм.
-Про який театр тут розповідається?
Сьогодні ми потрапимо в театр тіней,
будемо створювати виставу про тварин.
На с.99 розглянь тіні тварин. Відгадай, тіні яких тварин тут зображені.
2. Якщо у тебе є можливість, перейди за QR-кодом (с.99) та переглянь відео. Яких тварин ти впізнав за тінями?
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.36.
- Якщо у тебе є можливість, створи театр тіней вдома. Разом з дорослими спробуй поставити улюблену казку у власному театрі тіней.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Понеділок 04.05.2020
Яке значення має природа для життя (с. 100-101)
1. Перейди за посиланням, переглянь навчальне відео.
-Яке значення має природа для життя людей?
2. Розглянь малюнки на с.100-101 (вгорі) таспробуй пояснити зв’язок між цими предметами.
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Природа - це Сонце, повітря, вода, тварини, рослини,
каміння, грунт. Природа дарує нам життя.
Перейди за посиланням та виконай руханку
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
- Виконай цікаве завдання №1 у зошиті на с.37.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 06.05.2020
Людина і природа. Земля - наш дім. (с. 100-101)
1. Перейди за посиланням, переглянь навчальне відео.
Урок 14 Природознавство 1 клас. Як потрібно берегти природу? - YouTube
Урок 14 Природознавство 1 клас. Як потрібно берегти природу? - YouTube
-Чому природу ще можна назвати нашою домівкою?
- Чи належить людина до природи?
- Чому треба берегти природу?
- Чи належить людина до природи?
- Чому треба берегти природу?
2. Розглянь малюнки на с.100 (внизу сторінки)
та спробуй скласти невеличку розповідь
про хлопчика... (дай йому ім’я).
- Чи користується він дарами природи?
- Чому ти так вважаєш?
- Порівняй зображення на малюнках (водойма і пустеля).
- Чому в пустелі мало рослин і тварин?
Перейди за посиланням та виконай руханку
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал
З любов'ю до дітей - YouTube
- Перейди за посиланням та переглянь ще одне відео.
- Чи правильно вчинили друзі, коли стали прибирати сміття? Чому ти так вважаєш?
Шановні дорослі!
Пограйте разом з Вашими дітками в гру "Пори року": дитина називає число від 1 до 12 дорослий зачитує запитання під відповідним номером, дитина на нього відповідає.
Порівняй різні куточки України.
- Що ти помітив?
- Чи однакова природа у різних частинах України?
За допомогою дорослих знайди місце, де ти живеш.
2. Розглянь малюнки дерев та квітів у нижній частині с.104-105.
- Які дерева ти бачив у своїй місцевості?
- Назви квіти. Які з них ростуть там, де ти живеш?
Назви, з яких дерев ці листочки чи плоди (с.105)
- Виконай цікаве завдання № 2 у зошиті на с.37.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Вівторок 12.05.2020
Діяльність людей у різні пори року (с. 102-103)
1. Перейди за посиланням, переглянь навчальне відео.
Мультфільм "Місяці і пори року" | З любов'ю до дітей про годинник - YouTube
Мультфільм "Місяці і пори року" | З любов'ю до дітей про годинник - YouTube
-Яку роботу виконують люди у різні пори року?
2. Розглянь малюнки на с.102-103
Назви пори року, які тут зображені.
Пограйте разом з Вашими дітками в гру "Пори року": дитина називає число від 1 до 12 дорослий зачитує запитання під відповідним номером, дитина на нього відповідає.
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаве завдання у зошиті на с.40.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 13.05.2020
Природа мого краю (с. 104-105)
1. Розглянь малюнки на с.104-105
- Що ти помітив?
- Чи однакова природа у різних частинах України?
За допомогою дорослих знайди місце, де ти живеш.
2. Розглянь малюнки дерев та квітів у нижній частині с.104-105.
- Які дерева ти бачив у своїй місцевості?
- Назви квіти. Які з них ростуть там, де ти живеш?
Назви, з яких дерев ці листочки чи плоди (с.105)
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаві завдання у зошиті на с.41.
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 20.05.2020
Природні багатства мого краю (с. 106-107)
1. Перейди за посиланням та переглянь навчальне відео.
2. Розглянь малюнки у підручнику на с.106 та 107.
Подумай і скажи, що дарує людині природа.
Подумай і скажи, що дарує людині природа.
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаве завдання у зошиті на с.42 ( за зразок візьми плакат на с. 107 підручника, доповни своїми ідеями).
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Середа 27.05.2020
Відпочинок на природі (с. 108-109)
Наближається літо - пора канікул та відпочинку.
Щоб відпочинок приносив задоволення і радість,
треба дотримуватись певних правил поведінки
та відпочинку на природі.
1. Перейди за посиланням та переглянь навчальне відео про безпечний відпочинок улітку.
2. Розглянь малюнки у підручнику на с.108 та 109.
Разом з дорослими продумайте правила безпечної поведінки серед природи.
Перейди за посиланням та виконай руханку
- Виконай цікаве завдання у зошиті на с.43
БАЖАЮ УСПІХУ!
-------------------------------------------------------------------------------
Комментариев нет:
Отправить комментарий